Tuesday, December 26, 2017

שטיחי שטיחים מותאמים אישית אשר גורם לך ללכת WOW


רוצים לקבל מטורף עם השטיחים המותאמים אישית שלך, ואומר WOW !!!


הנה ההזדמנות לפגוש אותנו מי ייתן לך פרטים קטנים על שטיחי המנהג ושטיחים. 

שאל את עצמך את הדברים הבאים: 

1. האם אני צריך את שטיחי המנהג ושטיחי יצרן מיהו יצרן? 
2. האם יש לי כמה עיצובים שראיתי באינטרנט? 
3. יכול להתבצע אלה בגודל שלי? 
4. כמה זמן אני יכול לחכות שטיח ושטיח המנהג היפה שלי? 
מה 5. מחיר שאני יכול להרשות לעצמי לשלם עבור העבודה העידה הזה? 


ברגע שאתה מחליט אמור לעיל, אתה מוכן כדי השטיח המותאם אישית כדי להיות ממוקם. ואז נוכל להציע לך מה החומר לשמש במה סוג של שטיחים מותאמים אישית. 

הנה כמה אפשרויות: 

1. שטיח מותאם אישית להתבצע בשטח צמר ומוטיבים ב משי אמנות, כמו זה:

שטיח מותאם אישית קרקע צמר ומוטיבים ב משי אמנות
שטיח מותאם אישית קרקע צמר ומוטיבים ב משי אמנות

2. שטיח Custom להתבצע כל בצמר:
שטיח Custom בצמר
שטיח Custom בצמר


3. Custom שטיח תוצרת דפוס יד מצויצת:

שטיח מותאם ללקוח ביד מצויץ
שטיח מותאם ללקוח ביד מצויץ

4. שטיח מותאם אישית שנעשה תבנית יד מסוקסת:
שטיח מותאם ללקוח ביד מסוקס
שטיח מותאם ללקוח ביד מסוקס


שטיחים 5. Custom שטוח לארוג בצמר
שטיחים שטוחים לארוג Custom ושטיחי צמר
שטיחים שטוחים לארוג Custom ושטיחי צמר

האמור לעיל הינו הדפוס הנפוץ ביותר בשימוש בייצור שטיחים מותאמים אישית. צור קשר ב info@surekasgroup.com לפרטים נוספים או לבקר בבית www.custom-rugs-custom-carpets.com או www.surekasgroup.com

No comments: